wtorek, 20 sierpnia 2013

"Witam Pani Moniko,
przeczytałam Pani książkę i mogłabym o niej wiele napisać, zbyt wiele jak na maila pisanego w pracy (wiszą nade mną), więc napiszę wieczorkiem w domu. Teraz słów kilka, bo od dwóch dni intryguje mnie jedno pytanie i muszę, zwyczajnie muszę je zadać:) Ja wiem, że Empik, wiem że Matras, wiem że miła księgarenka na moim rynku, ale dlaczego "Zeszyt z aniołami" sprzedaje na internecie Zakład Budowlano-Instalacyjny?!:)"


No i jak mam odpisać na tego maila?:) 
Wiem, że o opasłych tomiskach mówi się "cegła", ale to raptem 160 stron! Na zaprawę się nie nadaje. Ocieplenie rur? Zabezpieczenie na czas transportu? A może to firma exportowa i dla umilenia kierowcom tira chwil w kolejce na granicy?
Kolejna tajemnica wszechświata :)

6 komentarzy:

  1. Jeszcze nie czytałam, ale domyślam się, że to dlatego, że jest o BUDOWANIU przyjaźni i INSTALOWANIU uśmiechu na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha:) Piękne!
      Jest tam scena, gdy dziadek robi babci schody z cementu i szkła z potłuczonych pod czas burzy słoików-może to o to chodzi? Co prawda nie planowałam napisać podręcznika budowlańca, ale widocznie jakieś symptomy przemyciłam ;)

      Usuń
  2. Tak naprawdę myślę, że odpowiedź jest dużo prostsza. Po prostu książka skradła serce twardego budowlańca i postanowił ją rozpowszechnić za pomocą własnej firmy! Na okładce powinno znaleźć się hasło typu:"Polecana przez najtwardszych twardzieli do cowieczornego budowania więzi z dzieckiem" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, czy myślałaś kiedyś o tym, żeby pisać? Masz piękną wyobraźnię :)
      Idąc za Twoim pomysłem, może warto by wstawić półeczkę z "Zeszytem" do siłowni:) Tam też pałętają się twardziele ;)

      Usuń
    2. W siłowni też się buduje - masę. Masę pozytywnej energii ;)
      Zarumieniłam się :) Ja? wyobraźnię?? Piękną???
      Coś tam kiedyś myślałam, coś nawet popisałam, ale tylko do szuflady. Jako dziecko zaczęłam nawet ze 2-3 powieści :P Hmm.. dałaś mi znów do myślenia.. :>

      Usuń
    3. To nie myśl, tylko pisz!:) Początki były, potencjał masz, tylko siąść i pisać:)

      Usuń

Dziękuję za pozostawione słówka:)